Roll-ups

Roll-ups er blevet et eftertragtet produkt til messer, events og lignende på grund af nem håndtering, stor eksponering og lav pris.

Vores roll-ups består af en sammenrullet billedrulle, der ligger indeni i en kasse. Rullen er spændt op så billedet er fladt og fint, når det monteres. Der medfølger en sammenfoldelig pind, der placeres på bagsiden af roll-up’en, derefter trækker man billedrullen op på, og sætter den fast på toppen af pinden. Det tager kun 30 sekunder at montere roll-up’en. Der medfølger en taske til alle vores roll-ups. Man kan tilkøbe belysning til respektive systemer.

Roll-ups

Vi har et sortiment af roll-ups, der passer til alle målgrupper, uanset budget og formål. Der er flere modeller på markedet, men mange er næsten ens, og vi har derfor valgt at begrænse udbuddet, for at gøre det lettere for dig som kunde. Ønskes en specifik roll-up, som ikke findes i vores sortiment på hjemmesiden, så kontakt os, og det kan være, at vi kan hjælpe jer med at finde det I søger.

Udover forskelle i pris og udseende, så findes der roll-ups med forskellige egenskaber. For eksempel forskellig fastgøring og støtte. En af de meste populære egenskaber er muligheden for at justere højden, hvilket man kan på Penta, Compact, Rollit, Quick Screen og M2 Black.

Vil du kunne bytte billedrullen?

Billedkasserne der er skabt til at bytte billedruller, er mere avancerede, og ligger derfor i en højere prisklasse. De billigere modeller er ikke lavet til dette. Hvis dette er en vigtig egenskab på en roll-up, så bør man se på følgende modeller, der har denne funktion: 4 Screen, Pole System, Classic, Quick Screen og M2 Black.

Til dig der skifter budskab ofte, er det smart at kunne bytte billedruller, men bemærk at denne egenskab i de mere eksklusive systemer koster mere end vores billigste roll-ups, så der er ikke nødvendigvis en omkostningsbesparelse. I stedet kan man købe flere roll-ups for at holde omkostningerne nede, og samtidig få flere roll-ups i stedet for at bytte den allerede eksisterende roll-up.

Hvis I vil bytte roll-ups på en model, som ikke er lavet til billedudskiftning, så er det muligt, men hvis man ikke har erfaring med det, anbefaler vi det ikke. Venligst kontakt os for mere information.

Design af en roll-up

Husk at layoutet på en roll-up adskiller sig fra andre mindre trykprodukter. Skal man for eksempel lave et layout til en plakat i A3-format, så forsøger man altid at udnytte hele overfalden. En roll-up er derimod normalt omkring to meter høj. Det indebær, at de fleste lægger deres fokus på det område, der befinder sig i øjenhøjde, for at budskabet bedre skal ses. Det primære budskab skal derfor befinde sig på den øvre del af roll-up’en.

En roll-up anvendes normalt på messer, og der er det sjældent at en person stopper op og læser alt indhold, da der er meget andet, der kæmper om opmærksomheden. Sørg derfor for at holde budskabet så enkelt, stort og tydeligt som muligt. Kun logo eller bulletpoints der kan være nemmere end en længere tekst.

En roll-up anvendes normalt til at fange opmærksomheden og nysgerrigheden, så forbipasserende kommer til din stand. Anvend derefter brochurer og lignende for mere detaljeret information.

Hvis I ikke har tid, viden eller de nødvendige programmer til at sætte en trykfil ammen, kan vores medarbejdere hjælpe jer. Læg Grafisk Hjælp i indkøbskurven. På kassesiden eller efter ordren er lagt kan I uploade materialet (logo, billeder osv.), og vedlæg en beskrivelse for hvordan det skal se ud. Vi skaber et udkast til jeres roll-up, og sender det tilbage som en PDF-fil til godkendelse.