faq print

FAQ



Alment

Vi arbejder hårdt for at kunne tilbyde så god en service og support som mulig. Der findes forskellige måder at tage kontakt til os på: via vores webformular, e-mail på support@printlit.com, via vores onlinechat eller kundeservice på telefon +46 31-721 19 40. Vores åbningstider er 07:00 - 16:00 (fredage 07:00 - 15:00).
Nej, det er helt valgfrit. Fordelen er, at du beholder din ordrehistorik. Du kan sagtens lægge de ønskede varer i kurven, og gå direkte videre til betalingssiderne.
Hvis fakturaen ikke er sendt afsted endnu, så er det ikke noget problem. Har du derimod allerede modtaget den, så kan du henvende dig til Collectors kundeservice og henvise til fakturanummeret for mere information.
Ja, vi kontrollerer samtlige filer. Om filen har fejlmål eller om vi anser kvaliteten for at være for lav, så retter vi henvendelse inden vi går videre.

Betaling & bestilling

Trykfiler kan uploades på respektive produktside eller på kassesiden. Hvis du ikke uploader en fil i forbindelse med bestillingen, så er der et link til dette i din automatiske ordrebekræftelse. Du kan også sende filer via e-mail eller via anden overførsel, så længe vi ikke behøver at logge ind for at få adgang til filerne. Glem ikke at angive dit ordrenummer, så vi ved hvilken bestilling filerne hører sammen med.
Vi benytter Collector og deres betalingsløsning. Man kan betale via kortbetaling.
Vi værdsætter hvis du lægger din ordre via hjemmesiden, da vi har flere systemer koblet til denne. Kontakt os gerne, så guider vi dig igennem hjemmesidens forskellige trin. Vi har også mulighed for at lægge en ordre ind for dig, i så fald skal du maile kontaktoplysninger, adresseoplysninger, produkter etc. til support@printlit.com
I mange tilfælde kan vi sende produkterne hurtigere end angivet på hjemmesiden. Der er derimod mange faktorer, der spiller ind, for eksempeI lagerstatus og nuværende arbejdsbelastning. Venligst kontakt os, så ser vi på de muligheder der findes.

Fragt og levering

Produktionstiden er angivet på respektive produktsider. Dertil kommer leveringstid, hvilket kan variere hvortil det skal. Vi garantere at varen sendes indenfor aftalt tid (ifølge ordrebekræftelsen), men vi kan aldrig garantere hvornår en vare ankommer, da ansvaret ligger hos fragtfirmaet.
Ja, men det kan ikke lade sig gøre på hjemmesiden. Kontakt os efter ordren er lagt, så justerer vi din ordre manuelt. Bemærk, at ekstra udgifter forekommer for den respektive adresse. Udgiften varierer alt efter hvor det skal sendes, og hvor mange adresser det drejer sig om.
Vi har forsendelsesnummeret på næsten alle pakker. Venligst send os en mail med dit ordrenummer, så slå vi det op.